Review ll Shed Evil EP #2 CZ

8. february 2012 at 12:59 | Miko.TaMpEr |  Reviews
Tak mám tu pro Vás překlad, jednoho z minulých článků, týkající se recenze Shed Evil. Aby to nevypadalo jako kdybych to překládala já (nepřekládala jsem to), tak jako vždycky samozřejmě uvedu autora.
Perhonen bych tímto chtěla už po několikáté poděkovat. Za tenhle překlad, a i za ty ostatní, které pro blog ve svém volném čase přeložila.

Autor překladu: Perhonen
Originál v Němčině: tady a tady

Kluci z Blowsight nazývají svou muziku Popmetalpunkem a do značné míry tím udeřují hřebík na hlavičku. Tvrdé riffy elektrických kytar a některé hrdelní vokály jako u dobrých metalových čísel, chytlavé melodie a refrény jako u popových songů a razantní tempo punkových písní vytváří jeden celek. Aktuální EP obsahuje pět songů, jejichž prostřednictvím nechávají Blowsight nahlédnout do své tvorby. Občas to v muzice trochu přeženou s popem, takže zní například u druhého tracku "The Girl & The Rifle" jako rocková kapela pro teenagery. Nicméně, i tak je zábava poslouchat jejich energeticky laděnou hru. U "As Wicked As They Come" jsou pasáže, které zní jako powermetal. To, co tady kluci prezentují, je přesně ten správný zvuk určený k tomu, aby sousedi čas od času okusili opravdu hlasitou muzikou a zároveň i váš hlasitý zpěv. Případně můžete v autě otočit tlačítko přehrávače na maximum a rovněž zpívat. Pro skalní fanoušky metalu není album úplně to pravé. Kdo však stojí o elektrické kytary a zároveň o chytlavé melodie a refrény, ten by si měl album bezpodmínečně poslechnout. Mě jednoznačně přesvědčili již při prvním poslechu. S pouhými pěti songy je zábava poměrně rychle u konce, ale člověk si je přece může poslechnout ještě několikrát za sebou.

Be the first one to judge this article.

Poll

Which song from Shed Evil is your favorite?